Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 2 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

System eBOK

Informacja

Z myślą o Państwa wygodzie Spółka Wodociągi i Kanalizacja Turawa uruchomiła Internetowe Biura Obsługi Klienta (eBOK). Jest to nowoczesny kanał komunikacji z Klientami, który przede wszystkim daje możliwość szybkiego i wygodnego pobrania aktualnej faktury w formacie PDF (E-Faktura) - 7 dni w tygodniu, 24h na dobę. E-Faktura jest prawnie uznaną formą rozliczania, a udostępnianie do pobrania drogą elektroniczną zastępuje przesyłanie listem faktury papierowej.

Dzięki tej platformie będą mieć też Państwo dostęp do zawsze aktualnych danych, historii odczytów wodomierza głównego i podlicznika.

Internetowe Biura Obsługi Klienta (eBOK) jest dostępne pod adresem:

https://ebok.wik.turawa.pl/Login/

lub

na stronie internetowej WiK Turawa pod adresem http://wik.turawa.pl

w zakładce „eBOK"

Dostęp do korzystania z usługi eBOK może uzyskać każdy klient Spółki WiK Turawa po prawidłowo przeprowadzonej procedurze rejestracji do systemu eBOK oraz po zaakceptowaniu „Regulaminu korzystania z eBOK”. Klient korzystający z systemu eBOK będzie otrzymywać na adres mailowy fakturę w formie elektronicznej równocześnie rezygnując z tradycyjnej formy papierowej, co obniży koszty abonamentu za wodę i/lub ścieki.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub w celu uzyskania pomocy podczas rejestracji, prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta
pod nr tel. 77-440-4444

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z systemu eBOK !

Wersja XML